Nyheder

Nyheder

Outdoor-trend er kommet for at blive

Brands, der fastholder eller ligefrem upper deres marketingindsats i krisetider, står stærkere på den anden side af krisen. Det viser flere undersøgelser. Samtidig ved vi, at brands, der investerer i kreative outdoor-kampagner, bliver opfattet som markedsledere og bliver i forbrugernes hukommelse*. Måske er det netop derfor, der i høj grad blev investeret i kreative kampagner i 2020 – en trend, vi tror på, der er kommet for at blive.

Læs mere
Nyheder

Kreativ outdoor-kampagne skal skabe julestemning og tryghed

I en tid, hvor intet er som det plejer, hvor mange julearrangementer er aflyst, og der fortsat hersker usikkerhed blandt befolkningen, ønsker vi at bidrage med julestemning og tryghed i det offentlige rum. Vi lægger derfor en dæmper på usikkerheden og skaber tryghed med budskabet om, at julemanden selvfølgelig også kommer i år.

Læs mere
Nyheder

Vi bliver en del af Index Danmark/Gallup.

Med os ombord hos Index Danmark vil en stor del af outdoor-markedet anvende samme metode til måling af outdoor-medier. Dette er en afgørende ændring for mediebureauer og marketers i Danmark, der fremadrettet vil opleve en langt højere grad af transparens.

Læs mere

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk