Nyheder

Nyheder / Digitalt, Presse

Nu tilbyder vi programmatisk køb af vores digitale outdoor-medier

31/01-24 Indkøbere kan se frem til automatiseret køb af kontakter i nær fremtid, på tværs af alle vores digitale medier i Europa, med lanceringen af programmatisk køb. Det er et stort vendepunkt for indkøb af DOOH, for nu bliver indkøb af DOOH mere tilgængeligt, fleksibelt og transparent med programmatisk køb, som er baseret på et antal af kontakter og pris baseret på en CPM. 

Læs mere
Nyheder / Digitalt, Presse

Clear Channel tager første spadestik mod et komplet digitalt Outdoor-marked

13/12-23
Vi sætter nu kurs mod et komplet digitalt outdoor-marked, med Danmarks første digitale reklameskilte i trafikerede miljøer. Satsningen på DOOH sker for at imødekomme det store potentiale og herunder den lange række af fordele, som indkøbere og annoncører kan se frem til med et endnu større DOOH-netværk.

Læs mere
Nyheder / Analyse, Kampagneeffekt

Just Eat Øger Top-of-Mind med 30 %

30/3-23
I slutningen af 2022 kørte Just Eat en reklamekampagne i metroen, som varede i fem uger fra uge 47 til uge 51. I kampagneperioden blev der løbende testet på forskellige parametre, såsom Ad Awareness, Brand Identifikation og Top-of-Mind. Resultatet af kampagnen var yderst positivt.
Undersøgelsen blev udført af MAGNA  før, under og efter kampagnen og resultaterne taler for sig selv.

Læs mere
Nyheder / Presse

Nye formater i Københavns Lufthavn

29/3-23
Københavns Lufthavn er en af nordens travleste og anses af mange som en lufthavn i international topklasse. Det samme gælder udbuddet af reklameflader som tæller et omfattende digitalt netværk, store impact formater og brand installationer placeret på placeringer med høj fodtrafik. Som udbyder af medierne i lufthavnen, er vi altid på udkig efter måder hvorpå vi kan innovere og optimere vores tilbud til annoncører og Marts måned stod i udviklingens tegn for Clear Channels medier i Københavns Lufthavn, hvor hele to nye high impact formater så dagens lys.

Læs mere
Nyheder / Analyse, Presse

Clear Channel Breakfast Club

13/3-23
Fredag d. 10 marts afholdte vi den første udgave en Clear Channel Breakfast Club. Til mødet snakkede vi om bæredygtighed indenfor outdoorkategorien, fremtiden for DOOH i Danmark, Programmatic Out-of-Home og de nyeste kreative tendenser vi ser i markedet.
Få de tre vigtigste takeaways her.

Læs mere

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk