1605-fanta01frederiksberg.jpg

Metro Play

Opnå høj kampagneerindring via øget blikfang med dynamisk indhold.

Flader

53

Af- og påstigninger

1,7 millioner

Uger

1

Metro Play udgør 53 full HD skærme på 10 af de største Københavnske metrostationer herunder Nørreport og Kongens Nytorv.

De horisontale 55″ og 70″ skærme med knivskarpe billeder og mulighed for motion indbyder til helt nye annonceringsmuligheder på Outdoor. Metro Play er et digitalt transit-netværk i danskernes fortrukne hub, og med dette medie har du mulighed for at ramme de 1,7 mio. af- og påstigere, som hver uge færdes på de i alt 9 største stationer (Gallup Index Danmark), med relevant og præcis kommunikation via kreative og skræddersyede budskaber tilpasset den enkelte station og tid på dagen.

Ligeledes bliver der nu mulighed for i medieplanlægningen at lade andre digitale medier fx online sammensmelte med Metroens nye digitale muligheder.

Vi har stor erfaring med OOH i Danmark som vi igennem en årrække har anvendt med succes som en del af vores medieplan. Vi følger udviklingen på Digital Outdoor i Danmark med stor interesse og ser perspektiver i de nye muligheder, som mediet besidder. Dette omfatter bl.a. at kunne skifte budskaber oftere end ved traditionel outdoor, hvorved vi altid fremstår mest relevante i forhold til det pågældende tidspunkt, hvor forbrugerne bliver eksponeret for vores budskaber.

Kim Jørgensen, Head of Media & Digital, McDonalds
Navn
Flader
Montering
Mediepris
Totalpris
Antal uger

Spørgsmål

Ring oss på +45 3644 0244 send en epost til kundeservice@clearchannel.dk

Download hele prislisten

Relaterede produkter

Audience Play

Indfang et bredt audience med Play-kombinationen.

Mall Play

Digital annoncering direkte til de handlende i centrum af købssituationen

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk