Indsigt

Indsigt / Analyse, Inspiration

Planlæg din outdoor efter årstiderne

Vi går sommeren i møde, og som altid er det værd at have årstiden for øje, når du tilrettelægger din kampagne. For som årstiderne skifter, såvel gør styrkerne og fordelene ved Outdoor. Vi har her sammensat en oversigt over de årstidsbestemte tendenser.

Læs mere
Indsigt / Inspiration

Et mediedøgn

Vi eksponeres for Outdoor hver eneste dag. Vores reklameflader er der, hvor danskerne er. Og de er synlige hele døgnet.

Læs mere
Indsigt / Inspiration, Kampagneeffekt

Outdoors styrker

Ingen anden reklameform kan med samme hastighed give ligeså bred dækning og høj frekvens som Outdoor. Outdoor er uungåeligt i bybilledet og det reklamemedie, som giver dig mest for dine annoncekroner. Her får du en række fordele ved verdens ældste og bedste reklamemedie.

Læs mere
Indsigt / Kampagneeffekt

Fra kendskab til køb på 2 uger

Over 2 uger afviklede Discovery Networks en landsdækkende kampagne på Outdoor. Det skulle vise sig, at Outdoor blev en markant driver i Discovery Networks største seersucces nogensinde.

Læs mere
Indsigt / Analyse, Detail og Kampagneeffekt

Øg dit brands omsætning i dagligvarehandlen

Trolley Boards er den reklameeeksponering, din målgrupper møder, inden beslutning om køb træffes, og kan således være en særdeles god investering på medieplanen. Læs mere om Lambis succes med Trolley Boards.

Læs mere
Indsigt / Kampagneeffekt

10 essentielle elementer i en effektiv Outdoor-kampagne

Store formater og gode placeringer er ikke nok til at skabe en iøjnefaldende kampagne. Både budskab og udformning er afgørende for at blive lagt mærke til i bybilledet. Her er nogle tips til kreativ optimering af din næste Outdoor-kampagne, og hvad du bør have for øje.

Læs mere

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk