Indsigt

Indsigt / Inspiration

Best practice: Dominér rummet i Københavns populære transit-netværk

Med eksklusive medier i hjertet af København sikrer metroen dig en attraktiv eksponering blandt de urbane københavnere, pendlere og shoppere. I et rum med mulighed for høj eksponering, stærk impact og øget brand awareness danner metroen rammen for de ugentlige 2,4 millioner af- og påstigere – mens de venter eller er på farten. Vi har samlet et udpluk af kreative og iøjnefaldende cases fra metroen, der har udnyttet rummet til fulde.

Læs mere
Indsigt / Digitalt, Inspiration

Sådan sikrer du din kampagne synlighed og relevans 

Mød din forbruger med relevant og skræddersyet kommunikation justeret efter placering, tidsrum, vejrprognose eller ugedag. Hvad end du annoncerer til shopperne i malls eller de rejsende i metroen, sikrer Play-serien dig kontinuerlig synlighed og relevans med et væld af muligheder for at tilpasse indhold og budskaber til den virkelighed, forbrugerne befinder sig i.

Læs mere
Indsigt / Analyse, Digitalt og Inspiration og Kampagneeffekt

Digitale trends: Vertikal videovisning

De nye digitale trends inden for medier og virkemidler har fortsat fokus på videoformatet. Fremtidens videoindhold er ikke bare firkantet eller portræt. Den er 3D, virtual reality og 360 grader. Så hvordan bør man som virksomhed navigere i de nye formater på sociale og digitale medier?

Læs mere
Indsigt / Analyse, Digitalt og Kampagneeffekt

Adfærdsforsøg #2: Hvordan kan kommunikation drive adfærd?

Vi har i samarbejde med kommunikationsbureauet Hill+Knowlton Strategies sat os for at teste, hvordan kommunikation kan drive adfærd, når den er designet efter forskellige kognitive processer. Kan vi f.eks. aktivere ubevidste triggere i hjernen, for at påvirke folks opfattelse af pris og kvalitet på et produkt?

Læs mere
Indsigt / Analyse, Digitalt og Kampagneeffekt

Adfærdsforsøg #1: Hvordan kan kommunikation drive adfærd?

Vi har i samarbejde med kommunikationsbureauet Hill+Knowlton Strategies sat os for at teste, hvordan kommunikation kan drive adfærd, når den er designet efter forskellige kognitive processer. For er vi blevet individuelle forbrugere eller hersker flokdyrsmentaliteten stadig i vores daglige færden?

Læs mere
Indsigt / Inspiration, Kampagneeffekt

Annoncering efter sæson – julekampagner på Outdoor

December er over os, og den søde juletid er om nogen en oplagt mulighed for at skrue ekstra op for markedsføringsaktiviteterne. Julehandlen tæller op imod 8 milliarder hvert år (Dansk Erhverv) og Outdoor åbner i den grad mulighed for at inspirere de køb, der lægges i kurven.

Læs mere
Indsigt / Analyse

Fem ting du skal vide om OOH

Et stigende antal annoncører inkluderer i højere og højere grad Outdoor-mediet, som en effektiv platform til at nå deres forbrugere. Men hvor meget ved du egentlig om effekterne af Out of Home?

Læs mere

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk