m6b9944.jpg
Nyheder / Digitalt

SAS hylder de rejsende med ny digital kampagne i Københavns Metro

At rejse er at leve. SAS hylder de rejsende i et kampagneunivers, hvor flyrejsen er langt mere end blot transport fra A til B.

SAS fortsætter successen fra “We are Travelers”-universet, denne gang med et kreativt koncept med afsæt i taglinen ”Travelers think big.”

Metroens digitale netværk vil danne ramme for kampagnen, der kobles til SAS’ aktuelle destinationer og afgange fra Kastrup Lufthavn.

Læs mere om samarbejdet og den aktuelle reklamefilmen her.

Vi har åbnet masser af nye flyruter, bl.a. til Boston og Miami, som vi kører traditionel taktisk kommunikation på i øjeblikket. Koblingen mellem dette og den nye kampagne kan bl.a. opleves i Københavns Metro i disse dage

Kenneth Christiansen, marketingchef i SAS Danmark
m6b9908.jpg

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk