Mall Play går live i Esbjergs nye indkøbsmekka
Fra i dag kan de shoppelystne livsnydere glæde sig til inspiration og underholdning, når Mall Play går live med 16 dynamiske skærme i Esbjergs nye storcenter BROEN Shopping, i hjertet af storbyens bymidte.
Med et forventet besøgstal på omkring 5,5 mio. årligt besøgende er BROEN en shoppingdestination med regional rækkevidde, der tæller et bredt spekter af kundemagneter heriblandt Kvickly, H&M, Bahne, Imerco og Gina Tricot.
“BROEN bliver en naturlig forlængelse af det eksisterende, attraktive handels- og butiksmiljø, med en besøgsgruppe af både veluddannede, unge og studerende. Vi har samtidig en klar forventning til, at vi kan trække gæster fra grænsen, til nord for Varde/Tarm/Grindsted og øst ved Vejen”, fortæller Centerchef på BROEN Shopping, Janni Baslund Dam
BROEN bliver en naturlig forlængelse af det eksisterende, attraktive handels- og butiksmiljø, med en besøgsgruppe af både veluddannede, unge og studerende.
De 16 nye full-motion HD-skærme giver mulighed for digital, målrettet og tidsstyret annoncering direkte til de handlende i centrum af købssituationen. Se mere fra åbningsdagen lige her:
Læs mere om vores digitale produkter i Mall Play-serien her.