nextm-01.jpg
Nyheder / Digitalt, Inspiration og Kampagneeffekt

Et interaktivt rejseunivers, konfettikanoner og seerafstemning – årets hackathon-vinder er fundet!

Den klassiske Adshel møder digitalt print til dette års hackathon ’Hack an Adshel’- og resultatet er bestemt ikke kedeligt. GroupM's kreative kundeteams har kastet sig i lag med at udvikle de bedste kreative koncepter på kombinationen af Adshels og digitalt print for nogle af landets største brands.

Årets hackathon er en fast del af Tech-konferencen NextM, der med sit fokus på digital teknologi, innovation og fremtidige trends udfordrer den gængse måde at tænke digitalisering.

nextm-02.jpg

Dr. Kate Stone har i mange år arbejdet med at digitalisere print og var blandt juryen på dette års Hackathon 'Hack an Adshel'.

nextm-04.jpg

Mediacom pitcher deres kreative bud på en SAS-kampagne under titlen 'Discover Scandinavia'.

De ti kreative oplæg bød på interaktive løsninger for bl.a. Royal Beer, SAS, C More, Ben& Jerrys, AXE og Heineken. Slutspurten blev skudt afsted blandt C More, Heineken og SAS, hvor sidstnævnte forslag fra Mediacom med sejren. Med udgangspunkt i den klassiske adshel havde de skabt et interaktivt rejseunivers for SAS, der involverede lyd, Snapchat og et særskilt online platform.

Præmien til en værdi af 100.000 kroner er en eksekvering af kampagnen på 10 af Clear Channels Adshels.

nextm-05.jpg

Mediacom blev vinderen af dette års hackathon og en præmie på 100.000 kroner til eksekvering af deres kreative koncept på 10 Clear Channel Adshels.

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk