1702-sb1206norreport.jpg
Nyheder / Inspiration, Kampagneeffekt

Frisk mund og fredagsmusik i metroen

Boyband-koncert og mundskyl var startskuddet for SB12’s seneste kampagne 'Kysseklar med SB12'.

De morgenfriske metropendlere kunne nyde tonerne af det danske boyband Page Four, der gav akustisk pop-up koncert i Metroen på Nørreport Station en fredag morgen i januar. Gratis samples med mundskyl blev delt ud med opfordring til at dele oplevelsen under hashtagget #mitsb12monent – en måde at illustrere en situation, hvor frisk ånde er en ekstra god ting. To heldige vindere blev efterfølgende udtrukket til at deltage i bandets kommende koncert. Eksponeringen i metroen var med til at bygge bro mellem SB12’s produkter og deres kernemålgruppe:

God eksponering af vores brand, glade passagerer og en positiv oplevelse er blandt de ord, jeg vil sætte på vores sampling i metroen. Trods morgenmylderet i undergrunden, blev vi mødt af positive forbrugere og fik bekræftet, at der er rigtige mange danskere, der kender vores produkt.

Mathilde Mejer, Business Area Manager hos Meda

Mathilde Mejer fremhæver samtidig værdien i den direkte kontakt med forbrugerne:

Vi uddelte i alt 2000 prøver på SB12 mundskyl og tandpasta og var massivt synlige med vores grafiske materiale. Der er ingen tvivl om, at vi fik skabt øget opmærksomhed for SB12 og fik sat lidt ekstra skub på vores brand ved at møde forbrugerne face to face.

Mathilde Meyer

Læs mere om mulighederne i metroen

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk