1610-telia001fisketorvet-1000x600-c-default-1.jpg
Nyheder / Digitalt

Digital annoncering direkte til de handlende

Mall Play er live med 21 full-motion HD-skærme på Fisketorvet, der nu gør det muligt at ramme de handlende med digitale budskaber direkte i købssituationen.

Med mere end 8,6 mio. årlige besøgende giver Mall Play mulighed for digital annoncering til de mere end 165.000 københavnere, der ugentligt besøger Fisketorvet. Udover sin centrale placering med udsigt til Københavns havnefront, tilbyder shoppingcentret et attraktivt butiksmix med bl.a. Zara, Bahne, Føtex, Ønskebørn, Silvan og services som IMAX-biograf, restauranter, fitnesscenter og legeområde. Det giver annoncørerne mulighed for at henvende sig direkte til potentielle købere og positionere brands og produkter tæt på købssituation.

Skærmene er integreret i centrets miljø, både som fritstående og vægmonterede. Senior Commercial Manager hos Fisketorvet – Copenhagen Mall, Helle García Korndal er glad for resultatet:

Vi er utrolig begejstrede for de nye digitale placeringer på Fisketorvet. Skærmene er stilrene og af høj kvalitet, så de passer godt ind i vores miljø

Helle García Korndal, Senior Commercial Manager hos Fisketorvet – Copenhagen Mall

Sig godmorgen til shopperne

De digitale skærme åbner op for helt nye muligheder for dynamisk og fleksibelt indhold. Udover mediets centrale placering tæt ved de fysiske butikker giver Play-netværket mulighed for at målrette kampagner efter bestemte forhold i den konkrete kontekst. Annoncørerne kan således tilpasse deres budskaber til den virkelighed forbrugerne befinder sig i – morgen og aften, vind og vejr:

  • Tidsstyret indhold sikrer budskabets synlighed på de rette tidspunkter af dagen
  • Hurtig omstilling efter vind og vejr giver mulighed for at målrette budskabet efter sol og regn
  • Stedsbestemte løsninger der målretter indholdet efter geografisk placering og område
  • Opdateret software med mulighed for at integrere big data og ekstern nyhedsfeed i kampagnen

De digitale skærme i Play-serien er et perfekt hybridmedie, der tilbyder full-motion som TV og eksklusivt ”look and feel” som high-end magasiner, men samtidig har styrkerne fra klassisk Outdoor med iøjnefaldende flader og unik eksponering uden for hjemmet.

Kontakt os her, hvis du vil høre mere om digitalt Outdoor og Play-seriens mange muligheder.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk