foto-til-mall-nyhed-2560x1440-c-default-1.jpg
Nyheder

Clear Channel stadfæster digitalt førerskab med nyeste skud på stammen – Mall Play

Som led i den digitale udvikling udvides paletten af digitale løsninger med en komplet digital opsætning på Fisketorvet.

Den digitale udvikling hos Clear Channel fortsætter og denne gang udbredes paletten af digitale løsninger til også at indbefatte storcentrene med en komplet digital opsætning på Fisketorvet.

Som digital frontløber har Clear Channel investeret et massivt beløb i digitalisering og har som led i den digitale rejse indtil videre introduceret Metro Play, 54 digitale skærme på de mest benyttede undergrundsstationer i Københavns Metro, herunder Nørreport, Kgs. Nytorv og Christianshavn samt Panorama Play, med 50 digitale billboards centralt placeret ved trafikale hotspots, til deres digitale produktportefølje.

Om det nye samarbejde fortæller Country Manager Dennis Højland Nyegaard:

”Som tidligere nævnt er det vores ambition at tage et medansvar for at trække den digitale udvikling på OOH markedet. Fisketorvet bliver endnu et skridt på en rejse, hvor Clear Channel Danmark udbygger førerpositionen på digitalt outdoor. Med et stigende antal besøgende er Fisketorvet bestemt en nøgleplacering for os. Med en medieløsning også i Mall-kategorien kan vi tilbyde vores kunder et digitalt medie, som rammer forbrugerne i en særlig gunstig situation, der hvor de i forvejen har foretaget et valg om at skulle handle. ”

Helle García Korndal, Senior Commercial Manager, Unibail-Rodamco / Fisketorvet – Copenhagen Mall udtaler:

”Vi har i en årrække haft et godt samarbejde med Clear Channel omkring klassiske outdoor medier, og det glæder mig, at vi nu kan tage det næste skridt sammen med den nye digitale løsning. Clear Channel står stærkt på det nordiske marked med digitale løsninger, blandt andet i shoppingcentre og via de nye digitale placeringer på Fisketorvet får danske annoncører, vores lejere, såvel som centret øgede muligheder for tidsstyret kommunikation med vores mange daglige kunder på Fisketorvet”

Med over 100 butikker, spisesteder og en biograf er Fisketorvet en central destination for mange københavnere. Shoppingcentret er et af landets største med op mod 8,6 mio. besøgende årligt.

 Den digitale transformation fortsætter

Som led i den digitale transformation er tankegangen, at de digitale skærme integreres i storcentrets nærmiljø og samfund som en del af den særlige atmosfære der kendetegner storcenter-mentaliteten, med plads til information og inspiration.

Fra oktober vil de digitale skærme og interaktive reklameløsninger være at se på Fisketorvet. Med det nye samarbejde som led i Mall Play går Clear Channel i markedet med en målsætning om at sætte en ny dagsorden for Outdoors digitale muligheder:

”Teknologiens udvikling har skabt banebrydende muligheder for digitale Outdoor løsninger. Digitalt outdoor er et perfekt hybridmedie som tilbyder full motion som TV, eksklusivt ”look and feel” som high end magasiner og samtidig har outdoors styrker, udtaler Dennis Højland Nyegaard.

De seneste strategiske tiltag markerer højdepunktet i en tre år lang transformation, der samtidig markerer Clear Channel som en af Danmarks førende udbydere af digitale Outdoor-løsninger, som godt 2,5 mio. danskere eksponeres for hver eneste uge.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk