broenshopping-2560x1440-c-default-1.jpg
Nyheder / Digitalt

Clear Channel digitaliserer yderligere og går live med endnu et storcenter

Annoncørerne kan nu glæde sig til, at det digitale Mall-netværk udvides yderligere, når BROEN shopping slår dørene op allerede d. 10. april i Danmarks femtestørste by, Esbjerg, og giver mulighed for annoncering på 16 digitale skærme i byens nye storcenter.

Vi glæder os til at alt står klar op til påsken og med etableringen af de digitale skærme i centrets lyse og indbydende rammer, åbner det op for nogle helt unikke muligheder for både annoncører og lejere.

Centerchef i BROEN Shopping, Janni Baslund Dam

BROEN shopping vil med sine 30.000 kvadratmeter og et attraktivt butiksmix af 60 kæde- og specialbutikker og en kommende biograf, eksponere de nye digitale Play-skærme tæt ved de fysiske butikker. Placeringen giver mulighed for at målrette dynamiske kampagner til BROEN Shoppings forventede 5,5 mio. årligt besøgende. Centerchef Janni Baslund Dam ser frem til åbningen og det nye samarbejde:

“Vi glæder os til at alt står klar op til påsken og med etableringen af de digitale skærme i centrets lyse og indbydende rammer, åbner det op for nogle helt unikke muligheder for både annoncører og lejere. BROEN shopping ser frem til at byde kunderne velkommen i et butiksmiljø, der bidrager med et visuelt liv og inspiration for den samlede shopping oplevelse i sine smukke fællesarealer.”

BROEN Shopping markerer endnu et vigtigt højdepunkt på vores digitale rejse.

Country Manager i Clear Channel, Dennis Højland Nyegaard

Om den nye digitale udvidelse fortæller Country Manager Dennis Højland Nyegaard:

“BROEN Shopping markerer endnu et vigtigt højdepunkt på vores digitale rejse. Vi ser et kæmpe potentiale i den digitale Mall-kategori, der giver mulighed for dynamisk indhold på attraktive placeringer med full-motion i centrum af købssituationen.”

Nu kan vi samtidig tilbyde vores kunder skandinaviske kampagner gennem vores stærke Mall-netværk.

Digital Out Of Home Nordics, Alexis Logothetis

Skandinavisk ekspansionsstrategi er en realitet

Den digitale udvidelse kommer som led i en større digital tranformation, med målet om at skabe et samlet digitalt “powerhouse” på tværs af Sverige, Danmark og Norge. Strategien og ambitionen er allerede i fuld drift, hvor kapaciteten udbygges med henblik på at styrke virksomheden i alle dens funktioner og imødekomme efterspørgslen på løsninger og digitale produkter til hele det skandinaviske marked. Det betyder bl.a., at virksomheden allerede nu tilbyder et samlet digitalt produktudbud på tværs af Norden. Head of Digital Out Of Home Nordics, Alexis Logothetis, uddyber:

“Vi er meget stolte og glade for at være i stand til at opfylde vores kunders behov med fleksible løsninger på tværs af det skandinaviske marked med et enkelt kontaktpunkt. Vi har lignende produkter i hovedstæderne Stockholm, København og Oslo, som for eksempel metroen. Nu kan vi samtidig tilbyde vores kunder skandinaviske kampagner gennem vores stærke Mall-netværk. Som erfaringen viser, giver digital out-of-home vores kunder en fordel i at kunne kommunikere øjeblikkeligt til deres modtager. Den fordel er noget vi ser, der vinder hurtigt ind i branchen generelt.”

Læs mere her om Clear Channels digitale produktserier.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk