skaermbillede-2017-11-15-kl-134338-e1510750705977.png
Indsigt / Digitalt, Inspiration

Sådan sikrer du din kampagne synlighed og relevans 

Mød din forbruger med relevant og skræddersyet kommunikation justeret efter placering, tidsrum, vejrprognose eller ugedag. Hvad end du annoncerer til shopperne i malls eller de rejsende i metroen, sikrer Play-serien dig kontinuerlig synlighed og relevans med et væld af muligheder for at tilpasse indhold og budskaber til den virkelighed, forbrugerne befinder sig i.

Kreativt, fleksiblet, kontekst-bestemt

Digital Outdoor åbner helt nye muligheder for brands til at møde deres forbrugere, når de er aktive og uden for hjemmet. Her rummer løsningerne bl.a.:

  • Tidsstyret indhold der sikrer budskabets synlighed på de rette tidspunkter af dagen
  • Hurtig omstilling efter vind og vejr med mulighed for vejr-betingede budskaber
  • Stedsbestemte løsninger der målretter indholdet efter geografisk placering og område
  • Opdateret software med mulighed for at integrere big data og ekstern nyhedsfeed i kampagnen

Vi har samlet to af de seneste eksempler fra Telia og Spies, der på kreativ vis har tilrettelagt deres kampagne ud fra de dynamiske principper.

Telia retter henvendelse til metropassagererne med sted-specifikke budskaber på udvalgte stationer

Spies inspirerer de forbipasserende med skræddersyede motiver efter det danske vejr.

Læs mere her om mulighederne for digitale budskaber på Outdoor.

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk