1606-fisketorvet002-mie-mock-up-1.jpg
Indsigt / Analyse, Digitalt

Mall Play – Leg med på Københavns nye digitale platform

Inden længe udvider Clear Channel Play-konceptet med Mall Play bestående af 21 digitale HD-skærme på Fisketorvet - et af Danmarks største shoppingcentre.

FISKETORVET SOM PLATFORM

Fisketorvet er Københavns mest besøgte shoppingcenter. Som et 4-stjernet shoppingcenter med fokus på brugeroplevelser og højt serviceniveau er det ikke underligt, at mere end 8,6 mio. mennesker årligt ynder at besøge Fisketorvet.

Fisketorvet tiltrækker en bred målgruppe. Både den yngre målgruppe af teenagere og de unge studerende, som enten kommer med deres familier eller for at hænge ud med venner, få en kaffe og gå i biografen. Men det er også et sted for den urbane familie og de travle københavnere generelt, der har behov for at samle deres gøremål ét sted.

Fisketorvet har 114.000 unikke besøgende ugentlig, som kendetegner sig ved at være københavnere og storforbrugere, der elsker at bruge penge på oplevelser og luksusprodukter.

indekser.jpg

STORCENTRET SOM MARKEDSPLADS

Shoppingcentre udvikler sig til at være en markedsplads, hvor det ikke kun handler om at have det rette butiksmix, men de rette spisesteder, underholdnings- og sociale muligheder. Det skal være sjovt, underholdende og inspirerende at besøge. Og derfor kommer de besøgende på Fisketorvet både i shopping øjemed, men også for at socialisere. Med mere end 100 butikker,restauranter og 14 store biografsale inkl. Nordens største IMAX biograf, sætter Fisketorvet de optimale rammer for deres besøgende.

ET FLEKSIBELT OG DYNAMISK MEDIE

Shoppingcentret er en audience platform – en platform, hvor målgruppen på forhånd har taget en aktiv beslutning om at bevæge sig ind i et kommercielt rum. PLAY-skærmene i shoppingcentret eksponerer  en forbruger- og målgruppe, der typisk kommer med en  købsintention. Det skaber en unik situation, hvor målgruppen er parat til at modtage kommerciel kommunikation – og parat til at handle på den. Med Play konceptet i Mall-kategorien kan annoncørerne tappe ind på relevans og aktualitet ved at målrette budskabet i forhold til tid, udnytte motion for at gøre kommunikation fængende, og dermed skabe inspiration for de besøgende, der er åbne for at modtage den.

mallplay.jpg

Følgende artikel bygger på data fra TNS Gallup.

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk